Аналіз анкетування педпрацівників
- Переважаюча тематика професійного зростання:
- Інклюзивне навчання
- Розвиток професійних компетентностей
- Підвищення кваліфікації здійснювали в ЛОІППО, ЦПРПП, на EdEra,Prometeus
- На думку педагогів, у ліцеї створені умови для постійного підвищення кваліфікації, перешкод для саморозвитку немає.
- При розробці календарного планування вчителі використовують рекомендації МОН
- На уроці вчителі активно використовують групові, проєктні методи роботи, інтеграцію, з технічних засобів – проектор, мультиборд, мобільні додатки, підручники
- Використовують поточне, підсумкове, взаємооцінювання, самооцінювання( у початковій школі – формувальне оцінювання). Критерії оцінювання відповідають рекомендаціям МОН.З ними кожен вчитель ознайомлює учнів на першому уроці. Критерії оцінювання оприлюднені на сайті ліцею
- Усі вчителі мають налагоджений зворотний зв’язок з учнями(через бесіду,відгук, сигнальні картки, опитування)
- Учителі проводять бесіди з учнями щодо дотримання академічної доброчесності
- Власний педагогічний досвід поширюють через блоги, участь у конференціях, тренінгах, майстер-класах, круглих столах
- Комунікацію з батьками учасників освітнього процесу налагоджено через проведення зборів, індивідуальних зустрічей, ZOOM-конференції, Viber
- Психологічний клімат ліцею сприяє співпраці педагогів, керівництво відкрите до спілкування, співпраці, враховує позицію й пропозиції педпрацівників
- 78% респондентів не задоволені організацією харчування в ліцеї.
- Педпрацівники брали участь у розробці Стратегії ліцею, річного плану роботи, Освітньої програми
- Опитування в ліцеї проводять щодо вибору учнями факультативів, основних предметів(відповідно до Типової програми.
- Алгоритм дій у разі нещасного випадку доведений до відома педагогів.
- Усі респонденти зазначила, що родзинка ліцею – в його «домашній атмосфері», згуртованому колективі
Аналіз анкетування учнів
1. 93% учнів подобається перебувати в ліцеї.
2. 70% учнів цілком задовольняє розклад.
3. Їжу в їдальні учні вважають смачною, але вносять пропозиції щодо удосконалення системи харчування.
4. Весь учнівський колектив поінформований про правила техніки безпеки та правила ліцею.
5. Перебуваючи в ліцеї, учні почуваються безпечно.
6. Керівництво відкрите до співпраці.
7. У ліцеї діє учнівське самоврядування і учні поінформовані про його роботу.
8. Учителі поважають учнів, допомагають їм у їх проханнях.
9. З критеріями оцінювання своїх досягнень, учнів на першому уроці знайомить вчитель-предметник.
10. Вчителі оцінюють учнів справедливо, оцінку аргументують, пояснюють.
11. Робота на уроці є різноманітною.
12. Учні брали участь у визначенні факультативів, є активними учасниками внутрішньоліцейних і класних заходів.
13. У школі чимало позаурочних заходів.